Deneme

20 Nisan 2011 Çarşamba

Doğuma Yaklaşırken

Doğumumun yaklaşmasıyla birlikte 'normal doğum yapabilecek miyim?' sorusuna daha bir odaklanır oldum. Yaklaşık bir aylık bir süre kaldı kızımla kavuşmamıza. Hem o hem de ben en sağlıklı şekliyle yaşamak istiyoruz bu süreci. Onun adına ben öyle düşünüyorum en azından :)
İlk doğumum hiç istemediğim halde sezeryanla sonuçlanmıştı. Bu doğum için aynı şeyler olmayacak inşallah. Deneyimler ve tedbirler sayesinde normal olacak umarım herşey.
Benim gibi ilk doğumunu sezeryanla yapmış ama sonrasında yine de normal doğum yapmak isteyen hanımlar, sezeryana mecbur değilsiniz. Herşeyden önce bunu bilip vücudunuza inanıp, sonuna kadar gitmeniz gerektiğini bimeniz gerekiyor. Yahoo'da bu konuda oluşturulmuş güzel bir grup var. İhtiyacı olanlara her türlü bilgi ve destek buradan sağlanabilir.

Adresi:   http://health.groups.yahoo.com/group/ssvd/

Her zaman normal doğumdan yana olmama rağmen şartlar her zaman bizden yana olmuyor maalesef. Çeşitli nedenlerle gerçekleşen mecburi sezeryanlar tabi ki gerekli ve iyi ki var ama doğum normal bir süreç ve bırakalım öyle kalsın. Tıbbi açıdan risk oluşturmadığı sürece bu olayı en güzel haliyle doğal seyrinde yaşayalım inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder