Deneme

7 Ekim 2009 Çarşamba

Sebeb-i Ziyaretim

Mutfakla tanışıklığımız çok uzun yıllara dayanmıyor. Evlendikten sonra daha sık girdiğim mutfakla hala tam anlamıyla hemhal olmuş değiliz. Hala keşfedeceğim pek çok farklı tarif var denemediğim.

Tarif defteri kullanmayı oldum olası sevemedim. En son kullanmak için aldığım defterdeki tariflerin sayısı onu geçmez. Birşeyler yapmak ve her seferinde aynı lezzeti yakalamak için de kayıt altında tutmak gerek. Hal böyle olunca ben de kendi tarif defterimi burada oluşturmak istedim. Burada benim gibi yeni mutfak dostlarının da ilgisini çeken tarifler olursa ne ala.

Bir de hayatıma renk katan, bana keyif veren şeylerden de biraz bahsetmek isterim. Sebeb-i ziyaretim malum. Biraz yemek, biraz sanat, biraz bebek derken güzel bir şeyler paylaşabiliriz inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder