Deneme

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Postcrossing


''Postcrossing
, dünyanın her yerinden, hiç para ödemeden, adınıza kartpostal gönderilmesini sağlayan bir sistem.''
Sevgili Anne Cafe'nin tanımı bu.
Sistem önce sizin kart göndermenizle başlıyor ve dünyanın herhangi bir yerine bir kart yollamanız için size rastgele bir adres veriliyor.Kartı göndereceğiniz kişi hakkında bilgiler bulunabiliyor sayfasında.Kartınızı yolluyorsunuz. Ardından benim gibi beklemeye başlıyorsunuz. Ben ilk kartlarımı geçen hafta yolladım. Henüz yerlerine varmaları için biraz daha zaman var. Aslında daha erken yollamam gerekiyordu. Bir hafta kadar geciktim işlerden dolayı. Tatil de araya girince ancak fırsat bulabildim. İstanbul'dan kartpostallar aldım gönderilmek üzere.
Üyeliği oğlum adına aldım. Onun yerine ben biriktireceğim. İleride bir gün kendisine verilmek üzere.
Hiç bilmediğimiz diyarlardan hiç tanımadığımız insanlar bizlere iyi dilekler sunacak, deneyimlerini paylaşacak, belki de hayatları boyunca öğrendikleri en önemli birikimlerini birkaç cümleyle de olsa bizimle paylaşacaklar. Bence gayet heyecan verici. Biran evvel üye olmanızı tavsiye ederim.
Daha detaylı bilgi için
Anne Cafe'ye bakabilirsiniz. Orada ayrıntılı şekilde herşey anlatılmış.
Hadi kartpostallaşmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder