Deneme

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Gece

Gecenin geç saatleri..Yelkovan akrebi kovalarcasına hızla ilerlemede. Güzel bir gün sonlanmış, hayatın güzel kısımlarından dem vurulmuş.Bir düğüne gidilmiş. Sevgili dostlarımız artık eş olmuş. Sevdiğimiz insanlar görülmüş. Oğlum yemekler yemiş, gezmiş dolaşmış, sütünü içmiş, şimdi mışıl mışıl uykusunda.
Sıcak bir yaz akşamı. Her nedense kaçmış uykum. Keyifsiz miyim? Değilim galiba. Halimden de emin değilim :) Bir keyif hali var üzerimde. Sukunet ve huzur hali bu.
Herkesleri ayrı ayrı düşünmedeyim. Neden böyle oldum ben. Tüm yükler sırtıma yükleniverince gizliden bir keyif duyar gibiyim. Sorumluluklarım olmalı sanki fazladan. Anne olmak, eş olmak yeterince sorumluluk gerektirmezmiş gibi. Yanlış anlaşılmasın şikayetçi değilim halimden. Ne kadar yardım edebilirsem, gözlerimi kapadığımda yanımdaki sermaye ondan ibaret olacak çünkü. Şükür ki bunun bilincindeyim.
Pencereden hafiften rüzgar esiyor. Mutluyum. Sevgilim çoktan dalmış derin uykulara. Diğer yarım. Beni en iyi anlayan şu dünyada. Bazen onu gereğinden fazla ihmal ediyor olsam da çok anlayışlı kendisi. Yüzüne söylemiyorum ama duyarsa şımarabilir :D Şımarmaz aslında ama olsun. Şimdilik bu sayfayla aramızda.
Uyku vaktidir artık. Uykusu kaçan herkese güzel bir uyku dileklerimle. Turnalar girsin rüyalarınıza :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder