Deneme

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Mini Bahçe Hasat Zamanı

Bu sabah kahvaltımı peynir ekmek ve terasta yetiştirdiğimiz biberlerle yaptım. Öyle lezzetliydi ki biberler. Çıtır çıtır ve taptaze. Dalından koparılmış gibi diyeceğim ama gibisi fazla olacak.Ben normalde biberi fazla seven biri değilim. Benim yiyeceğim biber tatlı, ince ve çıtır çıtır olacak. Geçenlerde eşimle özenerek aldığımız biberler öyle acıydılar ki bir tane bile yiyemedik. Aklımız da biberlerde kaldı doğrusu. Neyse ki bizim biberler yetiştiler imdada. Sabah kahvaltımın katığı oluverdiler sağolsunlar.







Salatalıklarımızın tadına bakmadık henüz. Onlar da olmuşlar aslında. Henüz olmuş olan iki salatalık var yaprakların altına saklanmış.








Bir sürü de çiçek. Aslında çiçek halleri de öyle güzel ki.






Domatesler de artık kızarmaya döndüler. Kabaklar henüz çiçekte. Bahçeyle uğraşmak çok keyifli gerçekten.Bahçede asıl emek sahibi annem. Ben yardımcı oldum biraz sadece. Keyif sürebilmek adına.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder